UNI TRUCK 2 este un ulei de motor modern, de înaltă performanță, sintetic HC, SHPD (Super High Performance Diesel), cu frecare redusă, care îndeplinește reglementările europene și americane de emisii pentru motoarele diesel grele. Prin urmare, UNI TRUCK 2 este ideal pentru generațiile de motoare Euro 2, Euro 3, Euro 4 și Euro 5 cu tehnologie EGR și/sau SCR, dar fără filtru de particule.
UNI TRUCK 2 este un ulei de motor universal, cu frecare redusă, pentru utilizare pe tot parcursul anului, potrivit pentru toate motoarele pe benzină și diesel, cu aspirație naturală sau turbină. Poate fi folosit în toate condițiile de operare, chiar și în cele deosebit de dificile. UNI TRUCK 2 îndeplinește cerințele pentru cele mai lungi intervale de schimb de ulei (respectați instrucțiunile producătorului). Este uleiul de motor ideal pentru utilizare în flotele mixte.
Proprietăți
- Comportament excelent vâscozitate-temperatură
- Tendință redusă de evaporare
- Rezistență excelentă la îmbătrânire
- Capacitate extrem de mare de absorbție a presiunii
- Efect detergent excepțional de ridicat, care elimină practic formarea reziduurilor în camera de ardere
- Formarea nămolului rece și a reziduurilor în motor și în baia de ulei este în mare măsură prevenită
- Protecție optimă împotriva coroziunii, oxidării, uzurii și spumării
- Efect excelent de curățare
Beneficii
- Utilizare pe tot parcursul anului
- Economii de combustibil datorită proprietăților de „mers ușor” (frecare redusă)
- Previne formarea nămolului negru
- Ideal pentru condiții de operare dificile
- Eficiență îmbunătățită prin intervale mai lungi de inspecție
- Protecție împotriva formării suprafețelor oglindă (bore polishing)
- Uzura minimă a pieselor motorului puternic solicitate
- Reducerea varietății de uleiuri necesare în flotă
- Index de vâscozitate ridicat și stabil
- Proprietăți foarte bune la pornirea la rece – lubrifiere rapidă a tuturor punctelor de ungere
- Potrivit pentru cele mai lungi intervale de schimb de ulei
- Cea mai înaltă fiabilitate operațională
Recomandat:
| CATERPILLAR |
ECF‑1‑a, ECF‑2 |
| CUMMINS |
CES 20077/78 |
| DETROIT DIESEL |
DDC 93K215 |
| DEUTZ |
DQC III‑18 |
| DTFR 15B110 |
(MB 228.3) |
| GLOBAL |
DHD‑1 |
| JASO |
DH1 |
| MACK |
EO‑M Plus, EO‑N |
| MAN |
M 3275 |
| MTU |
Type 2 |
| RENAULT VI |
RLD, RLD‑2 |
| VOLVO |
VDS‑3 |