PD-TEC 1 este un ulei de motor multigrad, cu frecare redusă, de sinteză HC, cu conținut mediu de SAPS. A fost dezvoltat pentru utilizarea în motoarele pe benzină și diesel ale autoturismelor cu tehnologie de ultimă generație, inclusiv pentru motoarele diesel cu sistem de injecție Pompă/Duză (PD), fiind astfel o soluție ideală și pentru vehiculele comerciale ușoare.
Proprietăți
- Comportament excelent vâscozitate-temperatură
- Pierderi reduse prin evaporare
- Capacitate de curățare foarte ridicată
- Protecție extremă la uzură în toate condițiile de funcționare
- Stabilitate ridicată la oxidare și temperatură
- Stabilitate maximă la forfecare
- Pierderi minime prin frecare, putere sporită a motorului
- Conținut scăzut de sulf, fosfor și cenușă, reduce intoxicarea catalizatorilor la motoarele pe benzină și diminuează acumularea de particule în filtrul de particule diesel (DPF)
Beneficii
- Utilizare pe tot parcursul anului
- Formulă cu economie de combustibil și conținut redus de cenușă (Low Ash)
- Presiune stabilă a uleiului
- Reduce consumul de combustibil și emisiile de gaze de eșapament
- Rezerve mari de putere și stabilitate ridicată a produsului, chiar și la cele mai lungi intervale de schimb de ulei
- Prevenirea depunerilor
- Comportament excelent la pornirea la rece – lubrifiere rapidă a tuturor punctelor de ungere, în special a tacheților hidraulici
- Curățenie perfectă și de lungă durată a motorului
Recomandat:
| SAE |
5W‑40 |
| ACEA |
C3, C2 |
| API |
SN |
| BMW |
Longlife‑04 |
| CHRYSLER |
MS‑11106 |
| GM |
Dexos 2 |
| FIAT |
9.55535‑S2 |
| FORD |
WSS‑M2C917‑A |
| MB |
229.51 |
| MB |
229.31 |
| MB |
226.5 |
| RENAULT |
RN0700/0710 |
| VW |
502.00, 505.00, 505.01 |