STAROS 1G2 a fost dezvoltat special pentru generația modernă de motoare de tip downsizing. Combinația specială de uleiuri de bază și aditivi contribuie semnificativ la reducerea fenomenului numit LSPI (aprindere prematură la turații joase). În cazul LSPI, amestecul de benzină și aer din camera de ardere se aprinde de la sine, înainte de generarea scânteii de aprindere. Acest lucru poate provoca bătăi ale motorului și, în consecință, daune grave ale motorului.
Acest ulei de motor a fost dezvoltat ca răspuns la problema LSPI și este prescris de Opel și General Motors pentru anumite modele. STAROS 1G2 respectă noua și mai stricta specificație Dexos 1 Generația 2 emisă de General Motors. Acest ulei este destinat exclusiv motoarelor pe benzină și nu este potrivit pentru motoarele diesel.
Proprietăți:
- Pierderi scăzute prin evaporare
- Efect de curățare foarte ridicat
- Protecție extremă împotriva uzurii
- Reducere semnificativă a uzurii cilindrului și a arborelui cu came
- Lubrifiere rapidă a punctelor critice
- Comportament excelent vâscozitate‑temperatură
- Stabilitate ridicată la oxidare și temperatură
- Film de ulei stabil la toate temperaturile de funcționare
Efecte:
- Curățenie optimă a motorului
- Utilizare pe tot parcursul anului
- Fiabilitate operațională foarte ridicată
- Performanță excelentă la pornirea la rece
- Rezerve ridicate de performanță și stabilitate a produsului
- Consum foarte redus de ulei
- Reduce emisiile de particule și CO₂ – protejează mediul
- Reduce consumul de combustibil atât în sarcină parțială, cât și în sarcină completă
Recomandat pentru:
| ILSAC |
GF‑6A |
| GM |
Dexos 1 Gen 3 |
| FiAT |
9.55535‑CR1 |
| FORD |
WSS‑M2C946‑A/‑B1 |
| FORD |
WSS‑M2C929‑A |
| FORD |
WSS‑M2C961‑A |
| VWC |
53034 |
| GM |
6094M |
| CHRYSLER |
MS‑6395 |
| DAIHATSU |
|
| HONDA |
|
| ISUZU |
|
| KIA |
|
| LEXUS |
|
| MAZDA |
|
| NISSAN |
|
| SUBARU |
|
| SUZUKI |
|
| TOYOTA |
|
| |
|