UNI TRUCK 2 LSP 10W-40

Kuttenkeuler
628,47 Lei
Ulei de motor diesel pentru sarcini grele, sintetic HC Mid SAPS, Long Life SAE 10W-40
API CJ-4/SN 
ACEA E7, E9
Recoamndat:
Caterpillar ECF-1a, ECF-2, ECF-3
Deutz DQC III-10 LA
MAN M 3575, M 3275
MB 228.31
MTU Type 2.1
Renault VI RLD-3
Volvo VDS-4
Cantitate:
La comanda
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 309935
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Review-uri (0)
UNI TRUCK 2 LSP este un ulei de motor diesel multigrad, sintetic HC, de ultimă generație, care contribuie la economisirea combustibilului. A fost dezvoltat special pentru motoarele diesel ale vehiculelor comerciale grele, care respectă standardul EURO 5, echipate cu sisteme de evacuare EGR și/sau SCR și tehnologie TIER 4 (filtru de particule). Poate fi utilizat și în motoarele EURO 3 și EURO 4, dacă este specificat de producătorul vehiculului. Pentru a menține funcționalitatea și a asigura o operare fără probleme a sistemelor de post-tratare a gazelor de eșapament, este necesară utilizarea unui ulei de motor cu tehnologia Mid SAPS (cenușă redusă). Conținutul redus de cenușă sulfatată, fosfor și sulf este asigurat prin selecția de uleiuri de bază special dezvoltate și aditivi „Mid SAPS”. UNI TRUCK 2 LSP este conceput pentru utilizarea în motoarele diesel ale vehiculelor comerciale grele, în toate condițiile de funcționare. UNI TRUCK 2 LSP îndeplinește cerințele producătorilor de vehicule europeni și nord-americani. Este uleiul de motor ideal pentru flotele mixte, operațiuni agricole, utilaje de construcții, transport maritim și alte aplicații non-rutiere.

Proprietăți
  • Stabilitate excepțională la îmbătrânire și oxidare
  • Reduce formarea produselor de îmbătrânire la temperaturi ridicate
  • Proprietăți detergente și dispersante excelente
  • Stabilitate la forfecare foarte bună
  • Cea mai mare protecție la uzură
  • Îndeplinește sau depășește cele mai recente cerințe privind emisiile de gaze de eșapament
  • Tehnologie Mid SAPS (cenușă redusă)
Beneficii
  • Utilizare pe tot parcursul anului
  • Fiabilitate operațională optimă
  • Potrivit pentru intervale extinse de schimb de ulei
  • Comportament excelent la pornirea la rece
  • Motoare și filtre de particule absolut curate
  • Reducerea uzurii catalizatorului și a filtrului de particule
  • Economii de combustibil
  • Potrivit pentru noua generație de motoare EURO 5 cu sisteme de evacuare EGR și/sau SCR și TIER 4
Recomandat:
SAE 10W‑40
ACEA E9, E7
API CJ‑4/CI‑4 Plus//CI‑4/SN
CUMMINS CES 20081CATERPILLARECF‑3/2/1‑a
CUMMINS CES 20081
CATERPILLAR ECF‑3/2/1‑a
DEUTZ DQC III‑10 LA
DDC 93K218
DTFR 15C100 (MB 228.31)
FORD WSS‑W2C171‑E
JOHN DEERE JDQ‑78X
MTU Type 2.1
MACK EO‑O Premium Plus
MAN M 3575, M 3275
RENAULT VI RLD‑3
VOLVO VDS‑4
Informatii conformitate produs
Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!