M-TRUCK 1 LSP este un ulei de motor diesel multigrad, sintetic HC, de înaltă performanță, bazat pe cea mai recentă tehnologie de aditivi. A fost dezvoltat pentru motoare cu emisii scăzute și oferă un suport excelent pentru economisirea combustibilului. Datorită conținutului său scăzut de sulf, fosfat și cenușă, precum și stabilității sale remarcabile la oxidare și forfecare, este utilizat în motoarele moderne de camioane.
M-TRUCK 1 LSP este folosit ca ulei SHPD (Super High Performance Diesel) în motoare cu și fără filtre de particule și catalizatoare. M-TRUCK 1 LSP îndeplinește standardul actual API CK-4 și este ideal pentru utilizarea în motoarele EURO 2, EURO 3, EURO 4, EURO 5 și EURO 6, în combinație cu motorină cu un conținut de sulf de până la 500 ppm.
Proprietăți
- Stabilitate excepțională la îmbătrânire și oxidare
- Reduce formarea produselor de îmbătrânire la temperaturi ridicate
- Proprietăți detergente și dispersante excelente
- Stabilitate la forfecare foarte bună
- Cea mai mare protecție la uzură
- Tehnologie Low SAPS (cenușă redusă)
- Îndeplinește sau depășește cele mai recente cerințe privind emisiile de gaze de eșapament
Beneficii
- Utilizare pe tot parcursul anului
- Fiabilitate operațională optimă
- Potrivit pentru intervale extinse de schimb de ulei
- Comportament excelent la pornirea la rece
- Motoare și filtre de particule absolut curate
- Reducerea uzurii catalizatorului și a filtrului de particule
- Economii de combustibil
- Potrivit pentru generațiile de motoare EURO 2, 3, 4, 5, 6 cu sisteme de evacuare EGR și/sau SCR și TIER 4
Recomandat:
| SAE |
15W‑40 |
| ACEA |
E9 |
| API |
CK‑4/SN |
| ALLISON |
TES 439 |
| CUMMINS |
CES 20086 |
| CATERPILLAR |
ECF‑3 |
| DETROIT DIESEL |
DFS 93K222 |
| DEUTZ |
DQC III‑10 LA |
| DTFR 15C100 |
(MB 228.31) |
| FORD |
WSS‑M2C171‑F1 |
| JASO |
DH2 |
| MACK |
EOS 4.5 |
| MAN |
M 3575, M 3275 |
| RENAULT VI |
RLD‑3 |
| VOLVO |
VDS‑4.5 |